Доставка товару
Наша база товарів включає в себе широкий асортимент продукції, що є в наявності у великої кількості постачальників по всій території України. При замовленні товару, що знаходиться поза міста Житомир, до вартості замовлення додається вартість доставки до м.Житомир.
Оплата покупки
Оплатити покупку Ви можете як за допомогою готівкових коштів при отриманні в нашому магазині або перевізника, так і безготівковими коштами.
Якщо товар заходиться поза складів в Житомирі, вартість його доставки буде додатково включена в суму замовлення після її розрахунку менеджером.
Доступні способи оплати:
- готівкові кошти, при особистому отриманні товару в нашому магазині;
- електронний переказ на банківську картку;
- накладений платіж через кур´єрську службу доставки, якщо даний спосіб підтримується постачальником (уточнюється окремо);
- базготівковий розрахунок.
Доставка по Україні
Доставка придбаного товару в межах України здійснюється службою доставки «Нова Пошта» за рахунок покупця.
Час доставки до Вашого населеного пункту уточнюйте, будь-ласка, при оформленні покупки. Після отримання замовлення Ви маєте право зробити детальний перегляд якості отриманого товару на предмет дефектів.
Доставка по місту Житомиру
Якщо Ви знаходитесь в місті Житомирі, то, замовивши покришки або диски, що зацікавили, можете приїхати до нашого магазину і, на місці оплативши покупку, забрати її особисто. Також, в нас є спеціалізованний шинний центр, обладнаний новітнім якісним устаткуванням і всіма необхідними інструментами, в якому Ви можете одразу встановити товари, що були куплені, на Ваш автомобіль.
Доставка Вашої покупки в межах міста Житомира є платною і окремо оговорюється з менеджером.
Гарантійні зобов'язання
На всі товари нашого магазину поширюється гарантія виробника.
Згідно "Закону про захист прав споживачів" України обмін або повернення товару належної якості може бути проведеним напротязі 14 днів з дня покупки при притриманні слідуючих умов:
- товар несправний, має недоліки, що роблять неможливим його використання
- товар не був в експлуатації
- було виявлено явний брак заводу-виготовлювача
- якщо шини або диски не проходять балансування
- збережено упаковку, комплектність, товарний вигляд
- дані про покупку є в нашій базі.
У випадку відсутності подібних шин або дисків на складі, ми повернемо сплачену покупцем суму, або запропонуємо обмін на інший товар.
По будь-який питанням гарантійного обслуговування або експлуатації та зберігання шин та дисків Ви можете звернутись безпосередньо до виробника.
Якщо Ви придбаєте товар по передоплаті, то у Вас залишаються документи, що підтверджують нашу з вами співпрацю: рахунок-фактура та документ про оплату (чек), що надає банк.
При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов´язання перед Вами. Воно погашається тільки після отримання товару.
Таким чином, у Вас є всі ричаги впливу на нас: суд, спілка захисту прав споживачів і інше. Також Ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".